Wednesday, December 1, 2010

SeLaMaT TinGGaL Cyg...

smlam adlah hri yg xkn aq lupakn..saatku tawu berita 2 akan mau tercabut jntungku..
xtawu ape prasaan aq..epy??sdey??..yaa.. 2 2 prsaan 2 ade..
awk dpat SPA..awk dapat MA..awk akan pergi jao dri saya dh..
penah ke kte berpisah,dekat setahun kte cple,xpenah jao..
tbe2 kali nie awk akn tglkn OT,awk akn pisah ngn saya..
berderai air mata nie..
awk tawu x saya xsgup jao ngn awk..
saya xbley nk ckp ngn awk smlm,sbb saya sdey sgt..
xsgka 13 nov 2010 adlah ari terakhir awk ngn saya..
skang awk akn pergi,awk xsempat jmpe saya..
awk KL,saya kedah..jao awk...
awk..saya rndu awk sgt2 taw x..sya tawu awk pn nges kn time ckp ngn saya smalm..
saya sdey sgt3 awk,pg nie saya g prctical dgn mata yg lebam,skit pala yg teramat sgt..
dulu aq penah cple nhn sowang mamat nie..ble jao,masing2 msuk U,trus hbgn jd renggang..last skli pts..
awk..saya xnk jd cm 2..
plz awk..saya nk jmpe awk skli je sblum awk pergi..awk..saya sdey sgt2 nie..berderai air mata nie ble pk sume nie..
awk..g sane jge dri elok2 taw..awk jgn lupa saya taw..awk jgn lupa mcj n col saya taw..awk jnji pegang jnji awk taw..t awk free awk dtg kat saya taw..awk kena jnji 2..saya kena trime sume nie even berat cmne pn nie la dugaan kn..saya tetap sbar tgu awk..SELAMAT TINGGAL CYG..LUV U FOREVER..




                                      SAYA RNDU AWK SGT3...

2 comments: