Friday, January 21, 2011

malas!!

bosannya dok dlm bilik sowang2..cuti 5 ari memg la best..tp sunyi kot..ontahla..
case stdy da ciap KOT..just edit words jew..terlebey la plak..
npe la aq mlas nk stat stdy nie..haih..
dala sem nie subj sumenya heavy gler..tKOT bai..aq dala xpndai mne..
urmm..dulu law ade awk stdy same2..skunx nie..saya dh xde sape nk ajr..
awk taw x..sbb awk la pointer saya naik mndadak..awk bnyk bg saya tunjuk ajar..
tapi..kali nie..:(....YA ALLAH..KAU kuat kn lah semgat hmbamu ini..KAU beri kn la kekuatan padaku..
KAU buangla sume sifat2 negetive dlm dri aq nie..AMIN.........................................
aku kena stat stdy skng..walupun smgat aku nk blja dh jth,aq kena bangkit ..untuk diri aq jgak..
law aq xblaja xde sape da nk tolong aq..
aq hanya mmpu berdoa......................TUHAN yg tentukan sumenya..

No comments:

Post a Comment