Thursday, March 3, 2011

mood down!!

aku rase nie je tempat untuk lpaskn sume yg tpndam dlm ati aku nie..
aku sgt2 deppress skang..aku perlukan die..tapi die xphm aku..npe wat aku cmni??
aku tekanan..aku nk gla..aku bdoh..aku bengong...aku down...yaa..sume aku!!..:(
mak,npe jadi cmni??
ape slah aku ya Allah....:(..
cternya cmni..td dlm class,ade wat pnukaran tempat clinical..xpasal2 name aku xde kat hosp yg sepatotnya..
ade ke patot elok2 dpat kat kg sndri kat A.star,diowang cmpak aku g johor!!cm sial!!!
mood aku xstabil..so suke ati aku la nk ckp ape pn..
yg dulu xde sape pn nk prctical kat hosp alor star,asal skang kowang gedik2 nk g sane plak huh..
dan2 nme aku xde dlm list..
tetibe nme aku,aten n nbila diHIGHLIGHT..
*sila pilih salah 1..
*PILIHAN 1: NEUR0+PSY D'HOSP PULAU PINANG...
*PILIHAN 2:NEURO D' HOPS KULIM
                    PSYCHIATRIC D'HOSPITAL PERMAI JOHOR..

asal kau xcampak aku lg jauh..london??america??campak la jauh2 bengong..arhg!!
aku memg xpuas ati skang,nk ckp ape ckp la..dgn peneng tempat crowded gler2..
jhor xke jauh plak..dri utara nk g jhor..ade gap 2 ari jew b4 prctical..daMMM!!
col my mummy,tnya pndpat..nges2 ckp..sebak kot..
mak ckp xpela,ikot la nk g mne pn..mak kcian kat aku..
law g peneng tempat jem..ank pmpuan kn,die rsau la..
mak ckp xpela,amek la kulim n jhor..at least ade gak kat kedah kn..
time blajar nie la nk mrntau pun kn..cri ilmu..
urmm..ok la mak..chek ikot jew...
g bncg ngn aten n nbila..kami bertga jd mgse..sob3..
memg la xnk kn,tp..tpkse redha..memg pergi merantau la kau...
aku dala xde sape2 kat johor 2..uwaaa..nk nges lg nie...
bgtaw la die aku da dcide nk g johor..asal die marah aku??
die pk laen pasal.****..wtF!!
mmeg aku naek angn gak la..die xpk ke..
at least die seremban,aku jhor..dekat gak la..ape r..
aku xphm la mnusia sowang nie..xpasal2 skli ngn die kena marah..
sori..mood aku ngh down nie..sume pkataan kuar dri mulut aku..
tp plz la phm,aku bukn saje2 nk marah la..i deppress sgt2 nie u know..plz understnd me..
stop think -ve pasal aku la dear..aku ade prasaan gak..
kau je aku ade,xpayh la wat smpai aku nk lempang kau plak..
haaa tgk..bhasa aku dh kurang ajar nie..
ok2..relex ika..relex...
awk,sowi sgt2 k marah awk td..kte xde niat pn la..nk awk phm je stuasi kte skang,bukan judge aku bukan2..
sori sgt2 k.....tutup buku pasal prctical..!!
nnti aku g jmpe cik harlina sndri pasal nie..nk tegakkan keadilan pasal seorg insan yg teranaiya like me..*tbe2 touchg..memg pn...!!daaaaaaaaaaaa...............

No comments:

Post a Comment