Thursday, March 24, 2011

===stay up lagi====

selamat pagi.....
jam da pn kol 3.35 am..
sejuknya mlm nie,ujan lebat..kedengan geruh bdentum2..
anjing menyalak di bawah blok..*tkotnya+seram..
malm jumaat plak..tdo sowang2 lg..
hurmm.......bermadah plak kau pg2 nie..
mlm nie xnk tdo sbb da tdo bnyk ptg td..
lgpun da pkena nscafe td kn..xngntok la..
si die plak da tdo tgl aku sorg2..sob3..
bersepah je note2 nie..ox pn da jd rojak..adoi la..
nseb la smgu xde class,ade la time nk stdy..
sume sbok blek,aku je kat kolej..cian akn..
tpkse la stdy..next week adlah cbran untuk aku..
sbtu nie ade test ANP I..
isnin test ANP II and test II ax mrJ..:(
selase test II ix psy n mybe ade prctical test..
gler!!!!uwwaaa..
kan best law ox aku cm stdent yg dpat straight 'A' 2..
bnyknya nk stdy..pasrah..ari2 test..
4 sem aku kat sni..xpenah ade jdual test sepadat 2..hurmm..:(
xpela..truskan study..next week je jdual padat pn..
then rlex jap b4 final exam..hurmm...
wish me luck ya..n gud luck 2 all my friend..
nk smbg stdy ax mr.J..daa~

3 comments:

  1. study hard eyh ika
    nanti abg bwk pi jln2 ;)

    ReplyDelete
  2. hahha...rajin tol..camfirm dapat 4 flat ni...
    doa kan awk berjaye k...
    btw...doa kan sy gak...takot fail ni..banyak paper x ley bt..x stdy kan..adoi..da menyesal..hahhaha
    gudluck 4 2morrow...all da best..
    syg awk

    ReplyDelete
  3. lya:haha..jalan2 je..blnje plak..:)
    faizal:saya doakn awk bjaya gak..pray 4 me 2morrow..:)dok umah 2 blaja la..jgn mals sgt..t xleh jwb g..kn da nyeasal..penat da nshat awk nie..degil..

    ReplyDelete