Monday, April 4, 2011

-Anak-

assalamualaikum..
pendek je nk tulis mlm nie..mood xstabil..
ade ape pada tjuk pos kali nie..'anak'..
actually mood aku 2 3 arini xbope nk stabil sgt..
aku cepat touchg...
cepat marah..
cepat trase..
aku lbey suke bersendrian..
ya memg aku selalu bersendrian pn skang..
aku sdey sbnarnya,xdpat blek..
khamis nie (7 april 2011)..
ayah aku akan mnjlani satu operation pmbuangan tulang di tgn nya..
sbgai seorg ank,aku xdpat blek ari 2..:(
khamis aku ade test n jumaat ade viva mrJ..
sdey sgt..sbb 2la mood aku skang xbope nk btol..
xde sape pn nk pham aku..
aku just luah kat my dear je..
thanx awk sbb selalu ade ble saya perlukan awk..
die je selalu bg kata2 smgat..
ayah akan regster kat hosp A.star n di tahan ari rabu,mybe..
syukur la sempat jmpe sbb parents dtg bru nie..
harap operation 2 berjaya n ayah xde pape..
mak je yg ade kat umah ngn adik..
2 org akak aku kat jhor xle blek msing2 ade tesis..
sebak ble tulis nie..:(
aku sbgai anak hanya mmpu berdoa supaya ayah selamat n operation bjalan ngn lncar..
...amin...
=====

4 comments: