Saturday, April 2, 2011

Hajat Tercapai..;)

Assalamualaikum..;)
hye..watpe kowang ptg2 nie...??msti bosan kn..
ade 2 bnda jd dlm arini..
1st..pg td aku bgn awl,sbb ade test anp kn..
dgn bngge nyer nk g mndi la..aku tgk asal xde sape bgn pn..plek..
nmpk la kuat stdy smpai tdo lewat..
so aku g la kejut ekin dulu..liat plak minah nie nk bgn..
selalu skli kejut da bgn..
aku da stat plek..then mcj faten nawarah..
aku:test anp arini kn??
faten:huh??isnin la ika!!..
aku:wtf!!asal aku xtaw pun..(dlm ati yes3!!)..hahaha..
law la ku tawu xde test,kmpem da ikot my parents g PWTC..ruginya!!!
then,cepat2 col my mum ckp xde test pn..n tnya nk blek kedah kol bope..
mak ckp kol 2..hehe
aku suh dtg sggah,sbb leh jmpe my dear coz die nk dtg..
so leh la jmpe..my mum pn mmeg nk sgt jmpe my dear..
so dlm kol 11.30 parents n adik aku smpai uitm..
yes!!akhirnya hajat mak aku tercapai jugak nk jmpe bakal menantu..*gedik!!
then bwak ktowang g mkn luar..mak nk blnje..
sesi beramah msra ngn parents aku..
alhmdulilah la ayah aku pn suke je..da mcm kawan aku tgk diowang smbang..
yela, 2 2 keje bhagian keshatan..ayah aku frmasi..my dear MA..
so diowang smbg pasal keshatn jela..hahha..aku dgar jela..kekeke..
then blek mak bg hmper ckit,sbb dpt cbtan bertuah time knvesyen smalm..
plg best 2 smgat nk brgmbar ngn my dear..haha..
so amek la pic 4 org n adik aku jd jrugmbar..
tp 2la,kmera my mum..xle nk upload kat sni..
xpela..next time jela..
k la nk tdo..penat dh rini..tgk wyg n shoping 2 helai bju kat jJ td..(mak kasi duet,hehe)*sale kot!!hehehe..
bubye...

4 comments:

  1. woahhhhhhhh. bila na jumpa mak ayah pejal plak?
    happy korg bahagia. doakan korg kekal. insyallah

    ReplyDelete
  2. hahahha...da jmpe fmly die thun lpas..sem 2 kot..than lya..arap2 cm 2la..n doakan lya cepat dpat jodoh..opsss..hehehe..

    ReplyDelete
  3. hahhaha...senak ble ingat blek jumpe parents awak..hahh..sori tertidow smlm...penat borak ngan parents awk kan..hahahahha

    ReplyDelete
  4. hahaha...best la 2...mak kte suke awk..huhu.

    ReplyDelete